Logopeda - p. Dorota Stojanovska
Propozycje prelekcji, szkoleń, warsztatów z zakresu logopedii.
• dla nauczycieli:
„Wpływ zaburzeń w mowie na umiejętności szkolne dziecka i sposoby przeciwdziałania.”
„Rozpoznawanie dzieci ryzyka dysleksji w przedszkolu.”
„Trudności w nauce czytania i pisania wynikające z silnie utrwalonych wad wymowy.”
„Diagnoza i korekcja zaburzeń artykulacyjnych u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.”
• dla rodziców:
„Warunki prawidłowego rozwoju mowy dziecka.”
„Problemy emocjonalne, trudności w kontaktach w grupie rówieśniczej, kłopoty w nauce spowodowane różnymi zaburzeniami w mowie.”
„W jaki sposób stymulować rozwój mowy dzieci 5, 6 – letnich.”
„Warunki prawidłowego rozwoju mowy dziecka.”
„Problemy emocjonalne, trudności w kontaktach w grupie rówieśniczej, kłopoty w nauce spowodowane różnymi zaburzeniami w mowie.”
„W jaki sposób stymulować rozwój mowy dzieci 5, 6 – letnich.”
• dla uczniów:
Zajęcia z elementami logorytmiki dla dzieci przedszkolnych.
„Niewłaściwe zachowania dzieci i młodzieży – agresja, przemoc, dokuczanie – sposoby radzenia sobie z nimi.” – zajęcia warsztatowe dla uczniów szkoły podstawowej.”
Zajęcia z elementami logorytmiki dla dzieci przedszkolnych.
„Niewłaściwe zachowania dzieci i młodzieży – agresja, przemoc, dokuczanie – sposoby radzenia sobie z nimi.” – zajęcia warsztatowe dla uczniów szkoły podstawowej.”
Logopeda - p. Małgorzata Zamojska
Propozycje prelekcji, szkoleń, warsztatów z zakresu logopedii.
• dla nauczycieli:
„Emisja i higiena głosu – jak nauczyciel może zadbać o swój głos.”
„Współpraca przedszkola – szkoły, rodziny i logopedy w rozwijaniu prawidłowej mowy dziecka i jego sprawności językowej.”
„Wpływ zaburzeń w mowie na umiejętności szkolne dziecka i sposoby przeciwdziałania.”
„Trudności w nauce czytania i pisania wynikające z wad wymowy.”
• dla rodziców:
„Warunki prawidłowego rozwoju mowy dziecka.”
„Problemy emocjonalne, trudności w kontaktach w grupie rówieśniczej, kłopoty w nauce spowodowane różnymi zaburzeniami w mowie.”
„Jak pomóc dziecku rozwijać mowę.”
„Przyczyny zaburzeń rozwoju mowy dziecka przedszkolnego oraz efektywne sposoby korygowania ich przy współpracy nauczycieli, rodziców i logopedy.”
„Emisja i higiena głosu – jak nauczyciel może zadbać o swój głos.”
„Współpraca przedszkola – szkoły, rodziny i logopedy w rozwijaniu prawidłowej mowy dziecka i jego sprawności językowej.”
„Wpływ zaburzeń w mowie na umiejętności szkolne dziecka i sposoby przeciwdziałania.”
„Trudności w nauce czytania i pisania wynikające z wad wymowy.”
• dla rodziców:
„Warunki prawidłowego rozwoju mowy dziecka.”
„Problemy emocjonalne, trudności w kontaktach w grupie rówieśniczej, kłopoty w nauce spowodowane różnymi zaburzeniami w mowie.”
„Jak pomóc dziecku rozwijać mowę.”
„Przyczyny zaburzeń rozwoju mowy dziecka przedszkolnego oraz efektywne sposoby korygowania ich przy współpracy nauczycieli, rodziców i logopedy.”
• dla uczniów:
„Zajęcia z elementami logo rytmiki dla przedszkolaków.”
„Chcę pięknie mówić – warsztaty z emisji głosu dla dzieci i młodzieży.”
„Zajęcia z elementami logo rytmiki dla przedszkolaków.”
„Chcę pięknie mówić – warsztaty z emisji głosu dla dzieci i młodzieży.”
Logopeda - p. Agnieszka Kwiatkowska
Propozycje prelekcji, szkoleń, warsztatów z zakresu logopedii.
• dla nauczycieli:
„Wpływ zaburzeń w mowie na umiejętności szkolne dziecka i sposoby przeciwdziałania.”
„Najczęściej spotykane wady wymowy u dzieci i ich charakterystyka.”
„Diagnoza i korekcja zaburzeń artykulacyjnych u ucznia w wieku przedszkolnym i szkolnym.”
„Wpływ zaburzeń w mowie na umiejętności szkolne dziecka i sposoby przeciwdziałania.”
„Najczęściej spotykane wady wymowy u dzieci i ich charakterystyka.”
„Diagnoza i korekcja zaburzeń artykulacyjnych u ucznia w wieku przedszkolnym i szkolnym.”
• dla rodziców:
„Etapy rozwoju mowy dziecka.”
„Stymulacja rozwoju mowy dzieci 5 – 6 letnich.”
• dla uczniów:
„Warsztaty z emisji głosu dla młodzieży gimnazjalnej.”
„Etapy rozwoju mowy dziecka.”
„Stymulacja rozwoju mowy dzieci 5 – 6 letnich.”
• dla uczniów:
„Warsztaty z emisji głosu dla młodzieży gimnazjalnej.”